Červenec 2013

Report z prázdnin - část první

29. července 2013 v 11:50 | Shayla |  AUTORČINY KECY
Co: Tábor Zábavička - Cesta do středu Země
Kdy: 30. 6. -13. 7. 2013
Kde: Rekreační středisko Meziříčko, okres Jihlava

Cesta:
Svou prázdninovou cestu jsem zahájila hned dva dny po vysvědčení. Už od minulého září jsem byla s kámoškou dohodnutá, že spolu letos pojedeme na tábor. Ona sama na něm už několikrát byla a doporučila mi ho, tak se tedy jelo tam.
Sraz byl v 10:00 na Pankráci před pojišťovnou (jak jsou Arkády). Přijela jsem tam jako druhá s domněním, že tam Anička (tak se jmenuje) už bude. Nakonec se ukázalo, že tam jsem jen já a nějaký kluk. Plynuly minuty, lidé přijížděli, ale Anička nikde. Deset minut před odjezdem jsem jí nervózně napsala, kde vězí. Naštěstí mi odepsala, že už je na cestě. Přijela těsně před odjezdem. Jakmile i ona naložila svůj kufr do autobusu a nastoupila, odjíždělo se.
Přibližně o půl dvanácté se zastavovalo ve Zruči nad Sázavou, kde jsme nabrali další dva lidi. Anička mi s úsměvem sdělila, že to nejhorší teprve čeká. (V tu dobu nás v autobuse bylo jen asi patnáct). Po dvaceti minutách se vyrazilo směr Havlíčkův Brod. Cesta byla dlouhá a většina jí trávila spaním. Já se kochala hádkou osmiletých dětí, vpředu v autobuse tři malé holčičky a vzadu za mnou sedm malých kluků.
V Brodě čekalo míň lidí, než to podle Aniččina popisu vyznělo. Když však řekla: ,,Ještě přijdou.'' a najednou se odevšad vyvalily davy lidí, začala jsem lapat po dechu. Jak jen se do toho autobusu vejdeme? Když se dav zklidnil, zjistila jsem, že většina lidí v davu jsou rodiče a ta menšina děti. když se naložila i poslední skupina, vyrazilo se směr tábor.

Ubytování a jídlo:
Byl to pro mně nezvyk spát v chatkách, vždycky jsem jezdila jen pod stany, ale rekreační středisko bylo opravdu pěkné. Byl tu rybník, tři hřiště na různé hry - voleyball, vybika a to poslední nevim :D. Jídelna byla ve zděné budově a byly tu... ano! Splachovací záchody! xD
Do večeře jsme měli volno na vybalování. Večeře... jídla jsem se obávala, protože ne na kažém táboře vaří dobře. Tady ale paní kuchařky překvapily. Jídlo bylo opravdu výborné, skoro jako v restauraci. Snědla jsem tu i jídla, která normálně nejím - například zapečené těstoviny.

Okolí:
Měli jsme štěstí na počasí -ani jednou nám nepršelo- a proto se téměř neustále chodilo do rybníka. Poprvé jsme tam šli hned druhý den na etapovku. Od té chvíle se tam chodilo každé odpoledne, když teplota stoupla nad 30°C.
Když jsme zrovna nebyli v rybníce, chodilo se do lesa prozkoumávat taje středu Země (chápejte: celotáborová hra byla Cesta do středu Země).
Spousta aktivit se také děla v táboře. Hráli jsme přehazku (skoro každý den) a večer většinou bývalo Hututu (kdo nezná, strýček Google poradí).

Výlet:
V úterý 9. července se jelo na výlet do Jihlavy.
Měli jsme odjíždět v 10:00, ale nakonec byl odjezd až v půl dvanácté, protože se prý ten mail s žádostí hodil do spamu. Vedoucí Jarda nás poučil: ,,Děti, až příště někam pojedete s Jihlavským dopravním podnikem, zarezervujte si to radši o dvě hodiny dřív.'' Aby toho nebylo málo, zjistila jsem, že mi odešly baterky u foťáku (já blbá si to v chatce nezkontrolovala) a vedoucí už mně zpátky do chatky nepustili.
Jako první se šlo do ZOO Jihlava. Já automaticky zamířila do suvenýrů pro baterky. Vyplázla jsem 100 Kč za 4 baterky (hamouni jedni -,-) a co jsem po cestě nevyfotila mobilem, to jsem vyfotila foťákem. Na rozchod jsme měli dvě hodiny a museli jsme chodit minimálně po dvojicích.
Po Zoo byl ještě rozchod na náměstí Jihlavy. Eliška, jedna z vedoucích, se připravila s kamerou k McDonaldu a jakmile Jarda mávl na rozchod, Eliška začala točit jak celý tábor sprintuje do Mekáče xD

Shrnutí:
Tábor se mi velmi líbil, škoda, že mi o něm Anička neřekla dřív. Vedoucí byli uplně v pohodě a každý druhý na tom táboře se díval na Hvězdnou bránu, Červeného trpaslíka nebo Star trek (ano, i vedoucí) a já byla v sedmém nebi. *.*
Za celý tábor jsme měli 3 vymazlené diskotéky, protože Jarda je nejen vedoucí, ale i DJ.
Z tábora jsem si odvezla spoustu zážitků, fotek a tričko s 35 podpisy táborníků a 8 podpisy vedoucích.

Pokud se chcete podívat na fotky, zadejte si na Facebooku OS Zábavička.
Svoje fotky přidám zítra.