Report z prázdnin - část druhá

5. srpna 2013 v 15:28 | Shayla |  AUTORČINY KECY
Co: Penzion Josef
Kdy: 20. 7. - 28. 7. 2013
Kde: Albrechtice v Jizerských horách, Liberecký kraj
Cesta:
Na tento pobyt jsem se velmi těšila, protože do Albrechtic jezdíme již druhým rokem. S majitelem se dá dobře pokecat a s Terkou, jeho vnučkou, jsme dobré kamarádky. Cesta trvala asi hodinu a půl.

Ubytování a jídlo:
Ubytování je super, jen jsou trochu tvrdé postele s pružinami, po kterých ráno bolí záda :D Mohli jsme si vzít, jako minule, dva pokoje za cenu jednoho, protože byla podstatě prázdná chata (jen my a ještě jedna rodina).
U chaty je krytý bazén, do kterého si každý den, pokud zrovna neprší, ráda vlezu. Je krásně teplý, i když to v těhle vedrech nebylo zrovna to pravé ořechové :D
Jídlo... no, to by si zasloužilo celý jeden článek. Chodíme jen na snídaně a večeře. Pan Sedlák je velmi nadaný kuchař a umí uvařit podstatě cokoliv - od svíčkové až po pečenou kachnu. Zatím se mi nestalo, že by mi nechutnalo, spíše toho je na talíři moc a málokdy vše snim (vždy mi troška zbyde a nejsem sama), protože ještě před hlavním jídlem dostáváme polévku (ale dobrou!).

Okolí:
Opět jsme měli štěstí na počasí. Ano, těch 38°C bylo i na horách ._. Ještě, že je tam ten bazén. Ale zase jsme chodili tam, kde je, víceméně, chládek. Viz výlety.

Výlet:

Jako první výlet jsme šli... teda jeli... lanovkou na Tanvaldský Špičák, který je necelých 800 metrů od chaty. Dolů jsme šli pěšky po modré sjezdovce a litovali toho, že si sebou nevzali kyblík. Lidi, tam bylo borůvek!

Druhý den se šlo na Jizerku. Prý nejchladnější místo v Čr. Prdlajs! Zase 30 ve stínu!
Ale bylo tam hodně pstruhů :D

Dále jsme navštívili ZOO Liberec.
Původně jsme do ní měli ject minulý rok, ale v tu dobu měli ještě ty bílá tygřata schovaná. A teď, řeknu vám, to jsou už pořádní macci (přibližně dva metry na délku).
No a kdo nepoznal zvířata na fotce, tak to jsou tapíři :)

Den po Zoo byla na řadě tzv. Riegrova stezka. Nešli jsme jí celou, protože byla moc dlouhá.

Dalším výletem byl Mumlavský vodopád(y). Byly nádherné, jen je škoda, že tento den bylo zataženo.
Další den se mi splnil sen. Šli jsme na bobovou dráhu na Obřím sudu!
Také tam byl teploměr. Když jsme přijeli, bylo tam 36°C a když jsme odjížděli, tak 39°C (ve stínu!).

Předposlední den se jelo na Ještěd (lanovkou).
Nahoře to vypadalo jako z letadla, protože byl dost luxus opar.

Shrnutí:
Jsem ráda, že nám přálo počasí a těším se na další rok, kdy zase pojedeme do ''Josefa''.
Fotky nahraju až budu mít čas.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.